Zespół UX Answear zwrócił się z prośbą o przygotowanie dla nich dedykowanego szkolenia poświęconego pracy z analityką. Podczas rozmów z managerką teamu uzgodniliśmy braki w wiedzy utrudniające pracownikom wykonywanie codziennych zadań, następnie wspólnie ustaliliśmy agendę szkolenia. Podczas spotkania zaprezentowałem m.in., jak w praktyce pracować ze ścieżkami użytkownika, lejkami, wydarzeniami, segmentami, itp. oraz odpowiedziałem na pytania uczestników.
Tagi: team augmentation, analityka, szkolenia
Projekt powstał we współpracy z agencją mohi.to.
Butikowe studio badawcze z Wrocławia stawiające na indywidualne podejście do klienta i jego projektów. W kreatywny sposób łączymy liczne techniki badań i wiedzę dotyczącą różnych obszarów.
Testy użyteczności i inne badania UX w elastycznych planach współpracy.
r.kosiol@shmerydiscovery.pl
@2025 Warszawa