Logo Shmery Discovery Studio

Darmowa konsultacja

07 kwietnia 2025

Answear

Answear jest jednym z największych e-commerców z branży odzieżowej w Europie Centralnej i Wschodniej. Dla zespołu marki przeprowadziłem dedykowane szkolenie z analizy danych ilościowych dotyczących zachowania użytkowników.

Zespół UX Answear zwrócił się z prośbą o przygotowanie dla nich dedykowanego szkolenia poświęconego pracy z analityką. Podczas rozmów z managerką teamu uzgodniliśmy braki w wiedzy utrudniające pracownikom wykonywanie codziennych zadań, następnie wspólnie ustaliliśmy agendę szkolenia. Podczas spotkania zaprezentowałem m.in., jak w praktyce pracować ze ścieżkami użytkownika, lejkami, wydarzeniami, segmentami, itp. oraz odpowiedziałem na pytania uczestników.

 

Tagi: team augmentation, analityka, szkolenia

 

Projekt powstał we współpracy z agencją mohi.to.

Butikowe studio badawcze z Wrocławia stawiające na indywidualne podejście do klienta i jego projektów. W kreatywny sposób łączymy liczne techniki badań i wiedzę dotyczącą różnych obszarów. 

Testy użyteczności i inne badania UX w elastycznych planach współpracy.

Shmery Discovery

Kontakt

r.kosiol@shmerydiscovery.pl

@2025 Warszawa