Użytkownicy Useme dzielą się na dwie główne, diametralnie różniące się od siebie grupy: freelancerów i zleceniodawców. Dotychczas zrealizowane przeze mnie badania UX dotyczyły m.in. procesu rozliczania zleceń przez freelancerów - kluczowej, z punktu widzenia biznesu ścieżki w produkcie, czy szans dotarcia do użytkowników na rynkach zagranicznych. Ciekawym i zakrojonym na dosyć dużą skalę projektem było przeprowadzenie wywiadów pogłębionych oraz badania ankietowego w ramach prac nad raportem dotyczącym współpracy w Polsce firm z freelancerami.
Tagi: fintech, team augmentation, badania na rynkach zagranicznych, testy użyteczności, badania ankietowe
Projekt powstał we współpracy z agencją mohi.to.
Butikowe studio badawcze z Wrocławia stawiające na indywidualne podejście do klienta i jego projektów. W kreatywny sposób łączymy liczne techniki badań i wiedzę dotyczącą różnych obszarów.
Testy użyteczności i inne badania UX w elastycznych planach współpracy.
r.kosiol@shmerydiscovery.pl
@2025 Warszawa